• Desplegue 4G en la banda de 800 Mhz
Connexions mòbils més veloces i millor cobertura arriben a Vinalesa amb el nou 4G

• Les operadores de telefonia mòbil comencen a oferir a Vinalesa serveis 4G en la banda de 800 MHz.

• La nova tecnologia permetrà als veïns de Vinalesa gaudir de serveis de dades mòbils d'alta velocitat, millorarà la cobertura a l'interior d'edificis i ampliarà l'extensió geogràfica.

• "Llega800" és l'entitat encarregada de garantir la compatibilitat d'aquest servei 4G amb la TDT en la banda de 800 MHz.

- Les operadores de telefonia mòbil, Telefónica, Vodafone i Orange, començaran a oferir a Vinalesa a partir de març serveis sobre la xarxa 4G en la banda 800 MHz, la qual cosa permetrà als veïns de Vinalesa gaudir de connexions mòbils d'alta velocitat sobre tecnologia LTE (4G) amb una millor cobertura a l'interior dels edificis i major extensió geogràfica. Per a garantir la compatibilitat de la nova tecnologia amb la Televisió Digital Terrestre (TDT), els operadors han engegat "Llega800", entitat encarregada de solucionar qualsevol afectació en la recepció del senyal de televisió.

Amb l'arribada del nou 4G a Vinalesa contínua el procés d'implantació que s'està realitzant de forma gradual per tota la geografia nacional des del passat mes de juliol i que culminarà al març de 2018, data prevista per al desplegament total de la tecnologia. Per a comprovar les localitats on ja estan actius aquests serveis es pot consultar el següent enllaç: https://www.llega800.es/listado-de-municipios-activos/

El desplegament 4G s'emmarca en els establit en el Reial decret 805/2014, de 19 de setembre, amb data 1 d'abril de 2015 en el qual es va procedir a l'alliberament de les freqüències entre 790 i 862 MHz (canals 61 al 69 d'UHF) que fins llavors s'empraven per a la recepció de la Televisió Digital Terrestre, procés també conegut com a Dividend Digital. A partir de llavors, aquestes freqüències van ser assignades a les operadores de telefonia mòbil per a prestar els seus serveis de telefonia mòbil 4G.

Principals avantatges: més i millor cobertura

Amb la xarxa 4G s'ha obert la porta a innovadors serveis i aplicacions, a més de proporcionar significatives millores tant en la velocitat de descàrrega, com d'enviament de dades -fotos, música o continguts audiovisuals d'alta definició- o permetre traure el màxim partit a aplicacions online, com els videojocs.

“Aquesta xarxa avançada de telefonia mòbil introdueix dues millores fonamentals. El primer avantatge consisteix que soluciona molts problemes relacionats amb orografies complicades on tradicionalment fallava la cobertura. El seu altre avantatge destacable és la gran penetració en zones interiors dels edificis” explica Daniel Espín, portaveu d'Llega800.

La nova generació de la tecnologia 4G també facilita la introducció de nous serveis en l'àrea empresarial i de les administracions públiques, com a aplicacions empresarials en mobilitat amb alt contingut multimèdia o l'ús de la vídeocridada, entre uns altres.

A més, la major cobertura que aconsegueix el 4G en la banda de 800 MHz millorarà el servei a l'interior d'edificis i serà la banda que permeta estendre geogràficament el servei de forma eficient.
Per a garantir la compatibilitat

"Llega800" és l'entitat gestora encarregada d'oferir els serveis que garantiran la compatibilitat entre l'engegada de l'emissió del 4G en la banda 800 MHz i la recepció del servei de TDT.
Per a garantir aquesta compatibilitat, Llega800 presta als ciutadans una sèrie de serveis gratuïts que inclouen, d'una banda, una actuació prèvia, gràcies a la qual els ciutadans que residisquen en zones de major afectació rebran una comunicació en el seu domicili que els informarà que a partir d'aqueix moment podran sol·licitar de forma gratuïta l'adaptació de l'antena del seu edifici per a evitar possibles incidències.

I, per un altre, un procediment correctiu, després de l'encès de les estacions, pel qual "Llega800" s'encarregarà d'atendre als usuaris afectats gestionant i resolent possibles afectacions també sense cost algun.

Per a gestionar aquests serveis, s'ha posat a la disposició dels ciutadans un telèfon d'atenció gratuït (900 833 999) i una pàgina web www.llega800.es.

Més informació:
Porter Novelli
Palmira Muñoz
Ana Sierra
palmira.muñoz@porternovelli.es
ana.sierra@porternovelli.es
prensa@llega800.es
@arriba800

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31