Punt de registre d'usuari

Entra en l'administració del segle XXI

L'Ajuntament de Vinalesa té un conveni de col·laboració amb l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana a través del qual ha obtés l'autorització com a Punt de Registre d'Usuari.
Mitjançant aquest conveni tots els interessats poden sol·licitar el Certificat Electrònic a l'Ajuntament.
És un mitjà segur d'identificació tan per a Ciutadans com per a Entitats via Internet.

Per a rebre més informació o obtindre el teu certificat electrònic acosta't personalment a l'ADL de l'Ajuntament o al Servei Informàtic en horari de 9:00 a 14:00, aportant el teu D.N.I. en vigor.

 

Podràs realitzar multitud de tràmits administratius com:

  • Presentar la declaració de la renda.
  • Utilitzar els servicis interactius per a sol·licitants d'ocupació.
  • Aconseguir la vida laboral.
  • Consultar dades catastrals.
  • Sol·licitar beques i ajudes de la Generalitat.

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31